יום רביעי, 27 בפברואר 2013

האו"ם בוחר בסוריה * פברוק דיון בנושא ישראל ע"י נציג אונסק"ו * סודאן בראש תחום יחסים הומניטריים ?

 
 
האו"ם בחר את משטרו רוצח ההמונים של אסאד לתפקיד בכיר בוועדה לדה-קולוניאליזם, המופקדת על שמירת זכויות אדם בסיסיות ומתנגדת ל"שעבוד, שליטה וניצול" של עמים. סוכנות הידיעות SANA הממומנת ע"י המשטר הסורי חגגה כמובן ניצחון תעמולתי זה של המשטר הרצחני.
לקריאה על הסיפור המלא בדבר המינוי ההזוי, לחץ כאן.
 
 
 
 
 
 
 
ארגון UN WATCH קורא להדיח את ניקולא פירוגיני, חוקר באונסק"ו בשטחי פלסטין, ממשרתו. פירוגיני כתב לאחרונה מאמר באל-ג'זירה בו מידע מפורט על דיון באו"ם בנוגע לישראל, אשר מעולם לא התקיים אלא הוא פרי דמיונו של הכותב. לסיפור המלא לחץ כאן.
 
 
 
נציגים מכל העולם במועצת זכויות האדם של האו"ם דנו שבוע שעבר בהצהרה קובנית מגוחכת בדבר "הזכות לשלום". התעמולה האנטי-מערבית הנ"ל נועדה להסיט את תשומת לב מהפרות אמיתיות של זכויות אדם, ונתמכה ע"י המשטרים הרודניים הגרועים בעולם. סוריה סיפרה לעולם באותה הזדמנות כיצד "הזכות לשלום היא לא רק זכות בסיסיות והכרחית, אלא היא מהווה חלק בלתי נפרד מהזכות הבסיסית ביותר - הזכות לחיים". איראן הוסיפה כי "מימוש הזכות לשלום וקידומה מחייבת מדיניות של שלילת איום במלחמה, ובפרט מלחמה גרעינית...". לחץ כאן להרחבה.
 
 
נסטור אוסוריו, נשיא המועצה הכלכלית חברתית באו"ם (ECOSOCׁ), הודיע למשלחות לאו"ם כי סודאן, אשר מנהיגה מבוקש בגין רצח עם ע"י בית המשפט הפלילי הבינלאומי, תכהן כראש תחום יחסים הומניטריים בדיון השנתי של המועצה. מחאה חריפה מצד קנדה, ארה"ב והאיחוד האירופאי עוררה דיון נוסף בנושא המינוי במועצה. לחץ כאן להרחבה.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה