יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

האו"ם מגנה את ישראל 6 פעמים ומכריז על "שנת פלסטין"

UN Watch: "כמה אבסורד שיש החלטות או"ם הקוראות לישראל למסור את תושבי הגולן למשטר המרצחים של אסד".

ג'נבה, 25 בנובמבר, 2013 – העצרת הכללית של האו"ם גינתה היום את ישראל בשש החלטות שונות, כשהעיקרית מבניהן הכריזה על שנת 2014 כ"שנת הסולידריות עם העם הפלסטיני", UN Watch מדווחים מג'נבה. 


"אנחנו מודאגים מהחמרה בפוליטיזציה של ארגוני האו"ם ברחבי העולם, תהליך אשר לא יעזור כלל לפלסטינים ולישראלים בשטח, ואשר יגרום נזק נוסף לאמינות ויעילות של הגוף העולמי," אמר מנכ"ל UN Watch הלל נוייר. 
 
ההחלטות החד צדדיות התקבלו בד בבד עם קיום "יום הסולידריות הבינלאומי עם העם הפלסטיני" השנתי של האו"ם. UN Watch הביע אכזבה שאירוע פוליטי זה הושווה בחשיבותו על ידי שגריר בריטניה מארק לייאל גראנט בחשבון הטוויטר שלו ליום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים.

"ההחלטות השנתיות שהתקבלו היום מחזקות את תהליך הדמוניזציה של ישראל שחל באו"ם, וזאת לצד חטיבה מיוחדת של האו"ם ווועדה של המדינות החברות המוקדשות לקידום נרטיב אנטי-ישראלי באמצעות אירועים המתקיימים ברחבי העולם".
"המנגינה הקבועה של האו"ם – המופרזת, הבלתי מידתית והחד צדדית – נגד ישראל גורמת לקיטוב, מאיימת להרחיק בין הצדדים עוד יותר והיא אינה מועילה לתהליך השלום השברירי גם ככה", אמר נוייר.

"העובדה כי צפויות להתקבל באו"ם 21 החלטות בנושא ישראל ורק 4 על כל שאר העולם יחד, מעפיל באופן גס על מצוקתם של מיליוני קורבנות הפרות זכויות אדם במקומות כמו סין, רוסיה, קובה וערב הסעודית, בהם הנושאים הבוערים זוכים לאדישות, - ובהתחשב בבחירתן לאחרונה של מדינות אלו למועצת זכויות האדם של האו"ם – גם לבוז. 

נוייר הדגים את הצביעות והאבסורד בכמה מההחלטות שהתקבלו היום:

- החלטות על הגולן: " זוהי ההחלטה השנייה החודש של העצרת הכללית של האו"ם המוקדשת לתושבי רמת הגולן, שבמציאות נהנים מחיים נורמאלים, וזאת מול החלטה אחת בלבד על סוריה השכנה, בה לפי האו"ם עצמו, נרצחו יותר ממאה אלף אזרחים" אמר נוייר. "בזמן שבתי החולים בישראל מטפלים בפליטים סורים שנמלטו מהטבח, זה בלתי הגיוני שהאו"ם יגנה את ישראל – ועוד שיעשה זאת 20 פעם יותר מאשר את סוריה. ושהאו"ם ידרוש היום מישראל למסור את תושבי הגולן למשטר המרצחים של אסד זה גם בלתי מוסרי וגם אבסורדי". 

- החלטות על פלסטין: "זה בלתי נתפס מדוע ההחלטה היחידה של האו"ם בתחום הזכות להגדרה עצמית מוקדשת לפלסטינים, בזמן שישראל כבר הכירה בזכות הזו, ואחרי שהאו"ם כבר הכיר ב'מדינת פלסטין' בשנה שעברה," אמר נוייר. "ועדין, האו"ם נכשל מלאמץ כל החלטה התומכת בזכות להגדרה עצמית של קבוצות רבות אחרות בניהן הטיבטים, שזכויותיהם הבסיסיות כמיעוט, שלא לדבר על זכויותיהם כעם, נדרסות באופן ברוטאלי וסיסטמתי על ידי סין", אמר נוייר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה