יום ראשון, 5 בינואר 2014

התומכות בריצ'ארד פאלק לשנת 2013

ב-10 ביוני 2013 ריצ'ארד פאלק, מומחה מטעם מועצת זכויות האדם של האו"ם, הציג למליאת המועצה דו"ח הקרא לסגירתו של UN Watch. המדינות הבאות ניצלו את הבמה על מנת לתמוך בפאלק – ולתקוף את UN Watch
 
בנגלדש: בזמן שאנחנו תומכים באופן מלא במנדט של הדווח המיוחד לנושא זכויות האדם בשטחים הפלסטינים הכבושים מאז 1967, אנו מוטרדים מהדאגות שהועלו בדו"ח הדווח לגבי ההתקפות המשמיצות כלפיו ויש לתת עליהן את הדעת במלוא הרצינות.

סוריה: אנו תומכים בעבודתו של מר פאלק ומאמינים כי הוא נותן דוגמא לשאר הדווחים המיוחדים. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזו להביע את הסולידריות המלאה שלנו באופן אישי מול מסע ההכפשה שהושק נגדו. הרפובליקה הערבית סורית תמשיך לתמוך בעבודתו ללא תנאים.

טורקיה: אנו תומכים בעצמאיות של הדווח המיוחד ומגנים את ההתקפות המשמיצות המנוהלות על ידי ארגון פרו-ישראלי המנהל לובי נגד המנדט שלו.

מלזיה: גם אנחנו מצרים על מסע ההכפשה המשמיץ על אופיו של הדווח שמטרתו היא להטיל ספקות בנוגע לאמינותו.

מצרים: לבסוף, אנו מעניקים חשיבות להמלצות בנוגע להקמת מכניזם לתמיכה בדווחים המיוחדים המהווים יעד למסע השמצות, בניהם מר ריצ'ארד פאלק. אנו מעוניינים לדעת מר דווח מיוחד, איזו תגובה קיבלת ממשרד הנציבה העליונה בנושא?

אינדונזיה: סדרה של התקפות השמצה על ידי ארגון לובי פרו-ישראלי משפיל את דמותו של הדווח המיוחד ומאשר באופן ברור כי הקהילה הבינלאומית חסרת אונים או נעדרת את הרצון לטפל בבעיה מתמשכת זו בתוקף.

לבנון: לצערנו אנו רואים איך חמדנות פיננסית ופוליטית מתמזגים יחד, ומצרים על העובדה כי הדווח המיוחד היה קורבן להשמצות, וזו הפרה של מכניזם זכויות האדם. המשלחת שלי רשמה לפניה את ההמלצה [לסלק את UN Watch] מהדו"ח של מר פאלק.

קובה: אנו מכירים במאמצים שנעשו על ידיד הדווח לעמוד במנדט שלו ואנו מצרים על הצעדים שנעשו על ידי הארגון הלא ממשלתי שצוין בדוח שפעל להפריע למאמציו. זה מחזק את ההצעות החוזרות ונשנות של מדינתנו באשר לאופי הראקציונרי של הארגון הזה.

כווית: אנו מגנים את ההשמצות נגד הדווח המיוחד ותומכים בדווח המיוחד בכל הצעדים שהוא חש כי הם נדרשים על מנת לעמוד בתחומי האחריות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה