יום שבת, 21 בדצמבר 2013

איש האו"ם ריצ'ארד פאלק, תומך נלהב של חמאס, קורא ל"מלחמת לגיטימציה" נגד ישראל, אבל מודה: 'הארגון האולטרה-ציוני UN Watch הקשה על משימתי'.




פאלק: 'אפילו הארגון Human Rights Watch נכנע ללחץ של UN Watch והפעיל סעיף טכני על מנת להסיר אותי מידית'.

במאמר חדש מסביר ריצ'ארד פאלק, חוקר מועצת זכויות האדם הקבוע בנושא "הפרותיה של ישראל את החוק הבינלאומי", את האסטרטגיה העומדת מאחורי "מלחמת הלגיטימציה" שלו נגד ישראל – אבל מתלונן כי UN Watch "סיבך את העבודה שלי". 

לפי פאלק, "ההשמצות החמורות של UN Watch", אותו הגדיר כ"ארגון אולטרה-ציוני ואולטרה-ישראלי", גרמו ל"תקיפתו" על ידי השגרירים האמריקאים בניו-יורק וג'נבה, "ועל ידי מזכ"ל האו"ם בכמה הזדמנויות שונות". 

פאלק נסער מכך ש-UN Watch לא רק חשף אותו אלא אף הביא לגינויו על תמיכתו בתיאוריות קונספירציה בנושא 9/11 שהכחישו את אחריות הטרוריסטים, על שפרסם קריקטורה אנטי-אסלאמית, על שעודד את פרסומו של ספר התומך בהיטלר, ועל שהאשים את ארה"ב ו"תל אביב" בפיגוע הטרור במרוץ בבוסטון.

"מה שעוד יותר מטריד מההתקפות עצמן [על ידי UN Watch]", אמר פאלק בראיון באוקטובר האחרון, "היא התהודה שיש להן בקרב בכירים בממשל ובמוסדות בינלאומיים, כמו גם בארגונים ליברלים מכובדים מאוד". 

"במקרה שלי, מזכ"ל האו"ם, שגרירי ארה"ב בניו-יורק ובג'נבה, רוה"מ בריטניה ושר החוץ הקנדי. אף אחד מאותם אינדיבידואלים לא טרח לבדוק את תגובתי לאותן טענות משמיצות, או טרח לבדוק האם יש בכלל בסיס למתקפה האישית המזיקה". 

"אפילו תחנת הכוח של הזרם הליברלי המרכזי בתחום זכויות האדם, Human Rights Watch, נכנע ללחץ של UN Watch, והפעיל סעיף טכני נשכח על מנת להביא להסרתי המידית מוועדה, ואז נעדר את ההגינות להסביר כי הסרתי לא הייתה בגדר "פיטורים" בזמן ש-UN Watch טען ל'ניצחון', ואף המשיך וטען בפני האו"ם וגופים אחרים כי אם Human Rights Watch הרחיק אותי, בוודאי שעלי להיות מגורש ממקומות אחרים". 

"למדתי בדרך הקשה כי Human Rights Watch מגלים חולשה גדולה כשזה מגיע לעמידה על עקרונות כשאדם כמוני נמצא קורבן להשמצת חוזרות ונשנות על מאמציו לדווח באופן אמין ומדויק על הפרותיה של ישראל את זכויותיהם של הפלסטינים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה