יום שני, 2 בדצמבר 2013

מנכ"ל UN Watch - איך נלחמים באנטישמיות




מתוך דברי של הלל נוייר:

"מי שגר באירופה כמוני, אני גר בג'נבה, רואה וראה שבזמן המלחמה בשדרות ועזה הייתה עלייה חדה וניכרת באנטישמיות בכל אירופה, האנטישמיות התבטאה במעשים פיזיים, שברו חלונות של בית כנסת ליד הבית שלי, בכל אירופה היו דברים מאוד חמורים".

"הארגון שלנו מטפל באנטישמיות באו"ם, אנחנו נלחמים נגד האפליה השיטתית נגד ישראל באו"ם, לדוגמא במועצה לזכויות אדם, גוף שאמור להגן על זכויות אדם ב-47 מדינות, לצערנו זה גוף שמקדיש 80% מזמנו נגד ישראל, היו 32 גינויים של מדינות, 26 מגינויים אלו היו נגד ישראל, בשאר העולם מתעלמים מהפרת זכויות אדם בסין ובסעודיה. זאת האנטישמיות החדשה שישראל היא השעיר לעזאזל ומאשימים אותה בכל מיני פשעים נגד האנושות, פשעים נגד זכויות אדם אין סוף לפשעים שהם מאשמים את ישראל".

על מה שניתן לעשות נגד האפליה והאנטישמיות אמר נוייר: "זה קשה אך זה אתגר, לישראל יש חברים, זה קמפיין תעמולה מטעם המדינות הערביות והאסלאמיות ובדרך כלל יש להם רוב אוטומטי. מה שחשוב זה לאו דווקא שזה עובר אלא מי מצביע מה האיכות של הרוב שמקבלים. המדינות הערביות מחפשות את תמיכת אירופה, ראינו בדרבן 2, היינו מאוד פעילים שם כדי להביך את המדינות העוינות כמו אירן ולוב. וצריך לזכור שעשר מדינות פרשו מכל הכנס ועמדו לצד ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה